Klachtenregeling

 

 

Heb je een klacht over een product of onze dienstverlening, neem dan contact met ons op. Wij willen dat je tevreden bent over onze producten en over hoe wij jou van dienst zijn. Wij zien graag dat jij tevreden bent. Bel ons even op 06-12036512 om te vertellen waar je mee zit. Dan kunnen we gelijk een oplossing zoeken. Uiteraard mag je ook mailen, dan nemen wij contact met jou op.

Kunnen we aan de telefoon niet gelijk een oplossing bedenken, of stuur je ons een mail, dan zorgen we dat je binnen twee dagen een reactie krijgt. Mocht het wat ingewikkelder zijn – en wij bijvoorbeeld contact moeten opnemen met NeilMed Amerika, dan zullen we je een inschatting geven wanneer we met een oplossing bij je terugkomen.


Wij zijn je graag van dienst en zoeken graag samen naar een oplossing. Mocht het op een of andere manier toch niet lukken, dan bieden wij je een onafhankelijke geschillencommissie aan van Webwinkelkeur. Hier kan je gratis terecht.

In het geval het ook dan nog niet lukt, kan je terecht bij de Onlinegeschillenbeslechting van de Europese Unie. Hieraan zijn kosten verbonden.

Volg ons:

Copyright © 2015 - 2020

Telefonisch bereikbaar:

Ma t/m vrij 9.00-21.00 u
Zaterdag 9.00-12.00 u

Keurmerk webwinkel

Contact:

T: 06-12036512
(0031 6 12036512)
M: info@neilmednederland.nl

KVK 66354730
BTW NL002141933B68
NL56 RABO 0311739199

De waardering van neilmednederland.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.3/10 gebaseerd op 96 reviews.

Pin It on Pinterest

Share This